Praegus gaat partnership aan

En richt Praegus Connect B.V. op voor ZZP markt

Vandaag maken Praegus en Arnout Klooswijk bekend een partnership te zijn aangegaan middels de oprichting van Praegus Connect B.V.. Praegus wil hiermee haar dienstverlening als hét kenniscentrum in testland verbreden door zich als verbindende factor voor zelfstandige testprofessionals te presenteren. Arnout Klooswijk, veranderconsultant en ingezet als Transitiemanager Test Competence Center bij NS, wil een vervolg geven aan het ondernemerschap na eerder het bureau TAOMI.com Internetdesign te hebben opgericht. Door het bundelen van de krachten zijn Praegus en Arnout Klooswijk nu in staat een totaalpakket aan testoplossingen te verzorgen voor zowel de technische als functionele testdiscipline.
De samenwerking voorziet zelfstandige testprofessionals in een oplossing voor hun commerciële en administratieve lastenverlichting. Eveneens wordt hierbij ingesprongen op de nieuwe wet DBA, zodat zelfstandige professionals kunnen kiezen hoe zij zich in de toekomst aan de markt willen aanbieden.
Praegus: “We zijn trots dat Arnout Klooswijk ons als partner gekozen heeft. Voor Praegus betekent deze samenwerking de verdergaande stap in verbreding van ons palet aan testoplossingen. We zien deze samenwerking met veel vertrouwen tegemoet”, aldus Marte van Balen-Zonderland, directeur Praegus.
Arnout Klooswijk: “Ik ben verheugd nu eindelijk kenbaar te kunnen maken, dat ik mijn ambitie als ondernemer in de samenwerking met Praegus verder vorm kan geven. Al geruime tijd speelde ik met het idee om meer te gaan betekenen voor mijn netwerk van zelfstandige testprofessionals. In de samenwerking met Praegus zie ik veel mogelijkheden en ben blij die met Praegus Connect te gaan realiseren.”

Praegus
Praegus is begin 2011 opgericht en voorziet als Nederlandse kennisorganisatie haar klanten van expertise op gebied Testen, waarbij specifiek Testautomatisering en Performance testen. Praegus kent binnen haar dienstverlening een ‘full service’ model geënt op technisch testen, waaronder consultancy, (cloud) projecten en een academy. Praegus investeert veel in innovatie en kennisdeling. Opdrachtgevers van Praegus bevinden zich in diverse branches, waaronder overheid, utilities, retail, industry & automotive, media en finance. Er werken momenteel 30 professionals bij Praegus en dat aantal is groeiende. Kijk voor meer informatie op www.praegus.nl.

Contact
Arnout Klooswijk: +31(0)36 751 9748 / +31(0)6 273 44 606 / arnout.klooswijk@praegus.nl

Vond je dit artikel interessant? Deel het op social media!